Bez glutenu,  Na śniadanie lub kolację,  Obiad,  Placki, pyzy, pierogi, naleśniki,  Przystawki,  Śniadanie i Kolacja

Placki z kiszonej kapusty

Takie placuszki to świetna propozycja na drugie śniadanie lub jako dodatek np. do obiadu. Kapusta kiszona ma wiele prozdrowotnych właściwości, zawiera bakterie kwasu mlekowego, dzięki czemu pozytywnie wpływa na florę bakteryjną jelit. Dodatkowo stanowi świetne źródło witamin, minerałów oraz błonnika. Kapusta jest niskokalorycznym warzywem dlatego można ją jeść bez obaw :).

  • Pora: obiad, kolacja
  • Rodzaj dania: placki
  • Czas przygotowania: ok 15 min.
  • Porcja: 2 osoby

Składniki:

  • 200 g. kapusty kiszonej
  • 2 jajka
  • 15 g. mąki gryczanej
  • 10 g. zmielonych wiórków kokosowych
  • sól, pieprz, koperek
  • jogurt naturalny lub śmietana
  • masło klarowane do smażenia

Odsączyć wodę z kapusty. Poszatkować ją na drobno. Przełożyć do miski, dodać mąkę gryczaną, kokosową oraz jajka, przyprawić koperkiem, solą i pieprzem. Smażyć na maśle klarowanym. Podawać ze śmietaną lub jogurtem, posypać koperkiem.

Makroskładniki 2 porcji:

Energia: 325 kcal., Węglowodany: 30 g., Białko: 16 g., Tłuszcz: 19 g.

komentarze 2

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *